The Last Universe

Hej
Jag är trött. Vaknade ett antal gånger i natt, drömde massa skeva drömmar, men det är lugnt. Har inte gjort ett smack idag so far, laddar upp inför kvällen som ska spenderas hos Li! Innan blir det en sväng på bokrean igen, inte visste jag att det är så roligt att köpa böcker! Hittade som sagt en hel del böcker igår, kan ju säga vilka det blev i morgon då jag shoppat färdigt. Shoppa böcker, shoppa. Kool.

 

Ae men om man skulle ta och stänga av datorn och vila i en halvtimma, jo det kanske vore något. Det vore väl endå helt fantastiskt skönt, aa faktiskt. Ska nog ta och göra det, om jag orkar? Är så trött för att ens orka stänga av datorn och lägga den på golvet, nae bara skoja.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0