Söndagen den tjugonde februari.

Var några dagar sen jag uppdaterade. Dåligt av mig, eller? Nää tänkte väl det. Min dator har faktiskt gått sönder, så det blir lite svårt, men ska lämna in den så snart man pallar röra sig till Tornby, vilket jag lovar kommer ske någon gång under veckan som kommer.
Jag är uppe väldigt tidigt för att vara på en söndag. Varför? Jo jag och O ska nämligen på våran första balträning. Vi kom först inte in på balen, utan stod som sjätte reserv. Men nu har vi äntligen kommit in, så vi ska få gå på balen till slut, wiie. Fast vi undrar faktiskt vad det är vi har gått in i. Det här kommer nog inte bli lätt för någon av oss, vi har nämligen missat de 2-3 första träningarna, sen det där med ens humör kommer nog att prövas en del. Men jag är säker på att i slutändan kommer det vara värt det.

På tal om något helt annat, våra studentmössor har kommit. Ångest eller vad? Men det ska nog bli bra... Hoppas jag. Ska plugga en hel del under lovet iaf och ta igen saker jag missat för länge sen, jepp.

Solen skiner idag och det är ju bra! Hoppas den kommer skina hela dagen och forma mitt humör.
JEAP.

Vi hörs
aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0