Ny dag nya tag, ny vecka nya möjligheter

Ja, det är exakt som det är skrivet. Vi får nya möjligheter varje ny dag, dagen vi tar nya tag. Varje vecka ger oss nya möjligheter. Det handlar om vad du gör det till. Jag är trött på att jag ska vara så förbaskat lat under vissa perioder, så nu tänkte jag ta tag it. Jag fixar det här va. Därför sitter jag i skolan nu, även fast jag trots allt inte börjar förens klockan 12.00 Men det är nice ju. Får ju sitta här och göra vettiga saker, vuxet gjort av mig.

För övrigt är det galet kallt idag. Dock skiner solen och det är ju helt fantastiskt. Solsken gör mig glad. Solsken är en del av vad jag behöver för att jag ska känna mig fullständig. Så yeah.

I eftermiddag är det idrott som gäller, blir nog att gymma ett slag efteråt. Mitt gymkort går ut om några dagar, buuhuu. Så gäller att utnyttja det till max nu typ, men blir väl att förlänga det en månad till. För nu går det ju inte att springa och vara dan utomhus, nej nej.

Idag är det också Alla hjärtans dag. Hoppas alla får en fin ♥dag

yo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0