My love depends on you

Yaao.
Min mage jäser. Åt sjukt mycket tacos förut, vilket var sjukt gott.. Sjukt är ett sjukt stört uttryck att nämna egentligen. När man tycker att något är bra kan man säga sjukt bra, som ett exempel, och hur konstigt är inte det? Sjuk är ju ett dåligt ord, det är inte alls kul att vara sjuk ju. Heheh jaja.

Mannen min sitter vid datorn och kollar på flera musikvideos från Youtube med.. E-type. Hoppas han vill komma och mysi snart. För det vill jag. Hans sa att han skulle komma snart..Så får hoppas han gör det, innan jag frågar igen ;)

Det är en engelskman här som ska stanna över natten. Någon vän till familjen, rätt flummigt, english. Ja, men nae det här får väl avsluta mitt inlägg..

Chaoo

birrezz

yaoo

hahahah

aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0