Laputa

Tjabba.
Idag har det varit en bra dag. Kanske beror det på att det fina vädret påverkar en, det har nämligen varit strålande sol hela dagen och jag har varit på väldigt skönt humör. Det äger.

Efter skolan gick jag och Amanda och gymmade. Det gick bra idag. Inte för att det har gått dåligt de andra gångerna direkt, men jag känner att jag har prestrerat bra idag. En rolig grej som hände var ju att jag tappade mina nycklar på banden när jag sprang som flög iväg och hamnade under en annans band, lite pinigt kanske att lägga sig ner där någon annan höll på men jag ville ju ha mina nycklar liksom. Dammiga var dem.. Usch. Men har iallafall mina nycklar nu.

Snart ska vi äta mat. Korv serveras det idag. Bullens korv. Inga kommentarer. Om en timme så ska vi åka på föräldramöte, eleverna ska helst närvara också då detta kommer handla om vägar efter gymnasiet bland annat. Efter det drar jag till min man. Han har lovat att han ska ge mig massage idag samt smörja in min torra rygg. Tack.

aa
I morse i väntan på bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0