Jag är tillbaka

Mitt försvinnande från bloggen har upphört. Nu är jag tillbaka laddad för att berätta om mitt liv, erfarenheter, tips, intressen, aa you name it. Nä jag skoja bara. Jag berättar nog inte allt för mycket va? Berättar bara om det jag vill berätta, fattaru? :@ YEAAH bra så, aae det blir bäst så va. Det är inte du - det är jag. Ingen fattar,bara me myself and I, förstår ni? Näärå.

Tänkte ta och berätta vad som händer och fötter (så jääla tråkigt, jag vet) nu för tiden. Har som sagt sportlov och för exakt en vecka sen gick min dator sönder, har inte orkat åka och lämna in den än, fram tills idag. Det känns jäkligt skönt att man pallade ta sig till Tornby för att göra det. Nu har jag en lånedator i tre veckor, men från och med nu kan jag sitta vid datorn hur mycket jag vill, och jag älskar verkligen att sitta vid datorn, tro mig.

Idag firar jag och pojken min ett år och en månad. Ohooj vad fort tiden går. Det gör den verkligen. Det firade vi genom att lämna in min dator idag (haha , käka på Mc Donals samt att gå på bokrean, men det var det värt. Har haft en toppen dag. På bokrean fyndade jag fyra böcker. Kanske kan visa/berätta vilka i morgon om jag inte har något bättre för mig. På tal om i morgon, då blir det partaj hos min vän Li! Det var ett bra tag sen vi träffades, så det ska verkligen bli jättekul. Sen blir det förmodligen utgång. Gött.

Men det var väl allt för mig, vi hörs i morgon.


Bjuder på en snart tre år gammal bild från min tid på Folkunga. Har för mig att det var på min namnsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0