Can't let it go.

Tjaa.
Idag skiner solen, utanför mitt fönster kan jag skåda en klarblå himmel. Hur känns det? För jävla bra. Vårkänslorna på hög nivå. Underbart. Har precis druckit mitt kaffe och jag känner mig så nöjd med situationen, det känns bra. Sen ska jag bege mig mot skolan och gymma med Amanda, det blir bra. AWESOME.

Just nu håller jag på att fixa lite musik som vi skall ha på fredag när det är lite ferriate at my place, eller rättare sagt mitt rum, är as taggad. Länge sen jag partajade, eller nyårsafton dårå, så det är ju en månad sen, förutom att jag drack några öl i London, men det är ju inte samma sak. En sak som ska göras i morogn är att städa mitt rum, så man kan vistas där inne på fredag, kanske ska köpa lite doftljus också som man kan tända för att få den där softa stämningen :) wiie.

Dessa skor kommer bli mina bästa vänner framöver då jag ska springa och träna och allt vad det innebär. Sweet!
soft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0