Let it snow, let it snow, let it snow.

Namen titta, det gör det också, det äger, jajemän. Har egentligen så sjukt mycket att berätta, men tiden vill inte som moi, dock kan jag berätta lite om helgen? Skulle de vara intressant? Vad bra då.
I fredags jobbade jag 07-16. Efter veckans sista arbetspass drog jag till staden där jag mötte upp Amanda. Vi gick och handlade julklappar inför vår julklappslek vi skulle köra på kvällen. Väl hemma hos mig gjorde vi oss i ordning och väntade sedan på Linnéa och Ella. När de kom så satte vi igång med den roliga julklappsleken, jag fick tillslut det jag ville ha, mejejhheh. Nej men det var en trevlig kväll som bestod av glädje, klappar, vin och tårta.

I går åkte vi till Oscars mormor och morfar för att fira mini jul då vi inte är hemma över julafton. Det var riktigt mysigt, julmaten Maj hade gjort var helt fantastisk! Efter god mat och kaffe med mera kom jultomten och hälsade på, oj vilka fina klappar jag fick! Mys. Kanske kan visa upp de här i, men förmodligen kommer jag inte orka. Haha. Men jag kan säga att jag blev riktigt nöjd över de alla! När vi kom hem på kvällen var vi trötta, såg på Startrek innan vi somnade.

I dag har jag varit på stan och Ikano med svärmor och handlat de sista julklapparna till min familj och även lite till mig själv. Jag köpte en grymt mysig morgonrock på Åhlens som hade ett specialpris, från 299 till endast 149 kr gjorde att jag inte kunde säga nej, så himla skönt material och i jämförelse mot min gamla morgonrock kan man tro att jag är i himlen när jag har den på mig. Vart även en bok rikare som jag ska ha inför resan, för på onsdag åker vi till.... THAILAND! Grymt skönt ska det bli, ja visst ska det det!

Om en liten stund åker jag och Oscar hem till mig, vi ska fira lite jul hemma hos mig och ge varandra julklappar och äta Tacos. Namnam. Mys.

jul
jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0