Fredag

Hej!
I dag har jag jobbat, gick upp 05.55 i morse så är lagom trött. Så himla skönt när man har tagit sig i genom en arbetsdag och man känner sig nöjd och har en helg fram för sig, trivs väldigt bra på jobbet och det är verkligen kul där, och när det är fredag på jobbet så får man verkligen en speciell känsla, helgen väntar hehe.
Har endast jobbat fredagar den senaste tiden, skolan har tagit upp allt för mycket tid, denna vecka har jag haft två prov. Har även ett prov på måndag samt 2 inlämningar kvar innan jag kan ta "lov", ska bli otroligt skönt att bli färdig med rättskunskapen samt naturkunskapen, det har varit två otroligt intressanta ämnen som har gett mig en hel del lärdom inom lagar samt mäniskokroppen, celler och allt möjligt. Ska plugga som tusan inför det här sista provet och ge gärnet in i det sista. Har dock matten kvar nästa termin, lade den på två terminer i stället för en då jag har väldigt svårt för det ämnet, men skam den som ger sig. Jag ser fram emot att även kunna jobba mer framöver då jag endast kommer läsa matte två gånger i veckan. Jag är så tacksam att jag får jobba ibland, bättre än ingenting alls, vissa perioder mer än andra, men det är skönr med variation ju.

Idag har vi haft lilla söta i 14 dagar. Hon är världens sötaste och snällaste katt. Man kan inte tänka sig att hon är en föredetta hemlös liten kattunge som levt på återvinningstationen, det gör ont i mig men även känns det så skönt att veta att hon har fått ett nytt hem fullt av kärlek och värme. Hon är så himla mysig, är helt fast i missan.

image description
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0