Dagen före dagen.

Inte julafton i morgon, nej jag vet. Det är dock dagen innan jag åker till Thailand, uhuhuh. Börjar nog få lite resfeber. Packat? Nej, själv då? Självklart ska jag göra allt dagen innan, men det är jobbigt att packa, lite kul kanske, men mest jobbigt. Jag och min älskling ska gå på stan i dag och fixa det sista, växla in pengar och sådant, ja då! Ser inte fram emot de där 11 timmarna på ett flygplan, hoppas det går bra. Vi åker ju på kvällen så förhoppningsvis kan man få lite sömn!

I går fick jag mitt efterlängtade paket, shimmer mist från VS! Doften heter Bombshell, och den är helt underbar. Har även parfymen som jag köpte när vi var på väg hem från London i vintras. Oh yeah!

Jag är så jäkla trött, i går efter jobbet drog jag, bröderna och Kaka till De Klomp för att ta oss en efterwork och äta lite gott. Följde med brorsan hem sen för jag skulle sova där. Somnade kl 20.00 och vaknade vid 21.30, då ligger även Crille i soffan helt däckad, haha. Sen vaknade vi till och var uppe i några timmar.. Youtube och sånt va. Ajuste, på började en ny playlist till Thailand, nice. Är dock rätt svårt enligt mig själv att komma på låtar som man vill lyssna på eller som man inte redan har i en annna playlist..

Bombshell

Löööv it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0