Yo dawg today I went to World Class

Tjaa! Idag är jag ledig, hur skönt som helst, men det blev ingen sovmorgon för det inte, nae jag gick upp som vanligt i morse, packade träningsväskan, åt frukost, sen tog jag och Oscar bussen till stan, han för att gå till skolan, och jag för att gå till gymmet. Eftersom gymmet och skolan ligger i samma byggnad sade vi hejdå till varandra och han gick mot skol ingången, och jag gick till gymmets ingång, sweet. Dagens träning bestod av att jag först gick lite på löpbandet för att komma igång, sen sprang jag i 12 minuter, vilade 1,5 min, sprang i 12 min igen, vilade i 1,5 min för att slutligen springa de sista 12 minuterna. Avslutade med att gå "av mig" lite. Sen drog jag ner och stretchade och gjorde några situps. Vad ska man säga om dagens träning? Jag är oerhört nöjd över min prestration, det var lite segt emellan åt då jag blev lite bored då det var paus på tvn, annars följde jag en dokumentär som var intressant som hade min koncentration. Sammanlagt var jag på löparbandet i 60 minuter. Det som var lite synd var att de sista 12 minutrarna fick jag någon form av skoskav på högra foten vilket kändes lite, hoppas det hinner gå över till nästa träning, som inte är för ens på måndag, men iallafall.

aa

Nu sitter jag här vid datorn och har precis (snart iallafall) druckit upp my lovely coffe, sen ska jag gå ner mot rummet mitt för att städa det, som tur är det inte jätte stökigt, så det ska nog inte ta alldeles för lång tid. Sen ska jag på stan med Oscar, han ska titta på skor,converse. Jag vill ha ett par nya converse, vita. Men har jag råd med det nu när ekonomin är lite knaper? Njaaaeeeaaaee, vet inte. Måste även gå förbi sömmerskan och fixa pärlor som jag ska ge till frisören som ska ha fixa min håruppsättning när jag ska dansa bal.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0