Runt ån

Har precis lagt mig till rätta i sängen. Jag känner en sådan härlig känsla i kroppen. Var nämligen ute och sprang runt ån för en stund sedan, eller sprang och sprang, man kan säga att jag joggade/gick/löpte/gick/joggade/gick och så löpte i slutet. Känner att jag har fått sämre kondition på bara en vecka? Kan det verkligen stämma? Hmm. Eller kan det bero på att det är så jäkla tråkigt att springa själv, det suger. Men får se i morgon om det går bättre när min pöjkvän ska haka :) Men iallafall, jag älskar den där känslan och välmåendet man känner efter att man har tränat och kommit till rätta igen, det är en av anledningarna varför jag älskar att träna. Känner att jag verkligen har skaffat mig en hobby, som passar mig.


soft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0