oh my god

Har inte haft tid att skriva något igår elelr nästan någonting överhuvudtager den här veckan. Varför? Skolan har tagit för mycket tid, den här veckan har jag:
-Redovisat slutrapport i PA [X]
Haft två historis redovisningar ang Japan under andra världskriget, och även om den Franska och Amerikanska revolutionen samt skillnader mellan dem. [X]
Gjort färdigt alla uppgifter i Mediekommunikation [X]
Haft redovisning i Kultur och Idé historia
. [X]
textkom [ ]
idrott [ ]
Skönt att man börjar bli färdig med diverse skolarbeten. Den här veckan skall jag försöka bli klar med textkom, två uppgifter varav de inte borde ta allt för lång tid, ska även försöka göra idrottsuppgiften. Jobbigaste veckan ever. Sista veckan i skolan kan man säga också, det suger. Grädden på moset är att idag är det balträning, suck. Hoppas det kan vända någon himla gång så det kan bli bra.

ss
Lämnade just in min sista uppgift i Mediekommunikation där jag bland annat beskrev den kvinnliga stereotypen hemmafrun, gött.
Nu börjar jag bli hungrig, MAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0