Nystädat rum

Nu är det kväll. Jag börjar bli väldigt trött, det har jag i och för sig varit hela dagen men jag glömde bort det ett tag och nu blev jag visst påmind igen.
Har bara varit hemma sen i eftermiddags, ätit mat med la familia och suittit vid datorn typ. Chill ju. Har även helt spontant städat mitt rum då jag inte orkade ha det så stökigt när jag skall spela Sims, haha jag menar, alla vill väl ha det rent omkring sig när det gör någonting? Kan även vara bra att ha det prydligt(?) när man ska sova så att när man vaknar upp slipper ha mitt-rum-är-stökigt-men-jag-pallar-inte-städa-ångest, utan i stället bara, ååhh ja, mitt rum är så himla städat, det äger. Sådär typ, om ni fattar.
Aee, min älski ringde nyss och tänkte säga godnatt, de är framme i Stockholm nu och var trötta. Vi hörs igen i morgon ju.
Nu ska jag nog börja göra mig i ordning och sen gå ner och spela sims en stund tills det är dags att släcka lampan, vilket jag förmodar inte blir för sent då jag ska gå upp tidigt i morgon och packa/göra mig i ordning.
Allt för mig den här gången.
Ciaaaaao

feint stjerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0