Landet och ny parfym

God eftermiddag. Solen erbjuder lika fint väder idag som den har gjort hela lovet, det tackar vi för. Idag har vi varit ute på O's land ut mot Brokind, det innebar bland annat grillat, kortspel, fika, samt en trevlig stund i solen. Jag trivs så himla bra ute på landet, fridfullt och harmoniskt. Men det var ju inget nytt precis.
För övrigt har jag just beställt hem den här.

aa
har ju den som redan fast i Body mist, kände att det var dags att dra hem en sådan parre nu, jäklar vad jag älskar den doften, melon bland annat, det godaste som finns. Kommer passa perfekt i sommar. Förövrigt älskar jag min andra V&S's parfym, Bombshell.
fejnt
Nu ska jag ut i solen tänkte jag, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0