GYMMA

Skönt att jag ska vara hemma ikväll, så trött som jag är lär jag somna när jag kommer hem, typ vila ett tag, fast det hoppas jag att jag inte gör.. För ska försöka somna skapligt i kväll så man vaknar tidigt.
Tänkte ta och bege mig till gymmet nu, gymma lite för att fördriva tiden, eller för att känna mig nyttig? Eller för att det är kul?
Efter skolan ska jag och O gå på stan en sväng och köpa presenter till hans sis som fyller år, sen ska vi äta något för min pöjke hann inte äta lunch. Sen är det tyvärr dags att säga hejdå då han drar..

Anywhere is paradise when you're with the one you love
Anywhere is a place that's nice when you're with the one you dream of
Anywhere is paradise when you're with a love that's true
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0