Måndagen den 27:e september

Hey hey! Hallåå.

Idag är jag på gott humör, vet inte riktigt varför, något i mitt undermedvetna kanske. Men en sak som jag defenitivt kan vara glad över är att jag fick godkänt på mitt historia(prov)läxförhör. Okej, det visste jag redan för jag pluggade egentligen för att få ett vg (jag vill prestrera mer sista året, bättre sent än aldrig), men godkänt är bra det med. Ska se till att göra bra ifrån mig på Historia uppsatsen.

Nu ska jag däremot plugga psykologi, för på onsdag har jag ett prov i psykologi, och det är ganska många begrepp vi ska kunna, men vafan. Psykologi är kul ju, och jäkligt intressant så det ska väl inte vara några problem! Eller? ;)


Yes. Hör av mig sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0