hope u are having a great time. kisses

HEY.

Jag ligger i Oscars säng och myser lite med mig själv, fast så mysigt är det inte, för mitt huvud är lite lame, har huvudvärk och jag vet inte om den har lust att gå över nu, eller om den är här för att stanna en stund till.
I helgen har vi bara varit hemma och myst. Det är så det ska va, tycker jag. Inte alltid kanske, men jag har tröttnat på att ränna runt på stan varje helg, det räcker någon gång i bland, eller.. Haha..


Nae, men om man skulle ta och lägga ifrån datorn ett slag och ta fram psykologi papprerna, har prov på onsdag och jag vill att det ska gå bra. Kanske borde dricka lite vatten också..

JEAH.

puzz

haha
yeaah,. nu ska jag plugga wiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0