hey världen

tjena. lägger ut en jäsp i skrivande stund, lite trött är man ju. ut på promenad ska man ju alldeles strax, är hundvakt åt ringo, eller nää viggo heter han ju, hihi. liten vove, woff. dagen har bestått av skola, annars ätit, suttit vid datorn och läst.

igår spelade vi lacrosse på idrotten, jag och sju killar, det var kul. haha. jag äger numerea på att vara delaktig på idrotten, im good and i know it. men jag är inte mallig för det, blink blink.

senare i kväll ska jag träffa mannen. han har fullt ut nu för tiden med sitt spel han fick av mig, warcraft 2.. och plugga teori, han skulle även ut och köra med sin far. men sen får vi ses. hoppas vi hinner umgås tillräckligt innan jag somnar i hans säng, blir trött vid 9 och somnar vid 10, typ. sick, varför gör jag det liksom..


nä men om man skulle ta på sig mjukisbyxor och walkskorna och sen ge sig ut i den fina kvällssolen. ja det ska jag.
adjöken sade fröken

page 15 sep
jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0