All'bout the money

Yo dawgs. Vad händer? Inte mycket, sitter vid datorn och fryser om fötterna.. Hockey på tv, Linköpings hockey lag spelar, om jag kollar? Nä..

Idag upplevde vi en historisk dag i skolan. Infokomp bytte namn, till Klara Gymnasium. De andra Infokomp skolorna runt om i landet heter nämligen det, nu gör vi också det. Lite sorgligt, men det blir nog bra.. Det positiva med namnbytet var att vi blev bjudna på tårta och saft, tipspromenad gick vi också. Kul! Aaa..


Nu har jag lagt in lite ny musik i mp3n och tänkte gå och byta om. Jag tänker nämligen ta en promenad, egentligen har jag väl inte världens sug av att promenera, men det är skönt, nyttigt med frisk luft samt att röra på sig.. Och om jag har tur kaske jag åtminstonde förbränner något. (Har gått upp asmycket det senaste halvåret, vilket inte är bra)

På tal om något annat.. Jag har inte fått min studiebidrag som skulle ha kommit idag.. Jätte kul. Men min underbara mor ska ringa CSN åt mig i morgon, på tal om i morgon.. FEST, jorå..'

gölligt
BTW, jag saknar Oscaj... haha, ge dig Ebba, it has just gone a couple of hourz, but I don't care..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0