Tisdagen den 5:e oktober

Hej. Vad gör jag? Jo det är såhär att jag sitter i skolan och dricker min kopp kaffe. Det är nice. Kaffet får mig att vakna till, kanske även att bli lite mer kreativ i mina tankar, eller?


Helgen som nyss var har på sätt och vis varit historiskt, för mig. Jag fimpade. Jag har slutat röka! I fredags inträffade det, eller då rökte jag för sista gången.. Eller ska inte säga att det var för sista gången för då kommer jag och kanske vissa andra bli väldigt besvikna på om detta skulle brytas. Men jag har verkligen motivationen, jag tror på mig själv! Det här klarar jag. Än så länge har det inte varit så jättesvårt. Det är bra.

I lördags så firade vi att Oscar har tagit körkort, vi åt mat från en libanesisk restaurang. Gott. Annars vilade vi rätt mycket och hade ett såkallat bakis häng, myees så blev det.

 

I söndags drog vi ut till Oscars land och plockade svamp. Det var härligt att gå i skogen och känna doften av höst, se på de fina färgerna hösten bildar och känna frid i hela kroppen. Det uppskattas.


Här under kommer bilder från i fredags och söndags.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0