Min älskling har tagit körtkort

Fick ett samtal för en stund sen av "Oscar V min älskling" Och såhär löd det....
Han: Hej... (låter ledsen och tjurig)
Jag: Hej! Hur gick det....?
Han: Bra! Jag klarade det! :D

JAA! Jag är så himla glad för hans skull! Så mycket som han har kämpat förtjänar han verkligen detta. Inget med övningsköra, teori, köra ännu mer, plugga massor teori igen och sådär. Wiee! Vilken dag!

Nu sitter jag vid datorn. Oscar ringer sen när han kommer hem, då ska vi kanske åka till Ekholmen, det beror på om gubben ska med ut ikväll, vilket jag förmodar, han har ju tagit körkort, partyy!


Måste städa lite, och bränna en skiva. Göra mig iordning. Ikväll kommer brudarna hit. Vi ska dricka vin och sådär, sen bär det av mot Bankekind där Fredrik ska ha fest, party! Vart bär det av sen? Vem vet.


grillen
Grattis baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0