Nov. 30, 2010 skrev det då men det blev visst ej publicerat, suck

tja tja.
Är hos Oscar, han skriver en psykologi uppsats som skall vara på 10 sidor, och eftersom jag inte vill störa honom så har jag med mig min dator så jag kan sysselsätta mig med annat medans han är duktig och gör sitt arbete.

Idag på idrotten hade vi spinning, förstår varför Sassa inte ville berätta vad vi skulle ha innan, för då hade väl ingen dykt upp, sjukt jobbigt var det, men det känns skönt nu efteråt.

Min dator är galet het, känns som den ska börja brinna närsom helst. Tänkte låta den vila ett slag, kan ju passa på att gå och ta mig en dusch, det är nice.

Här kommer några bilder från i söndags då jag och Oscar gick till julmarknaden genom skogen.

me love that guy

ssl

snow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0