Majs e nice

Aa tjaa. Sitter här (var?) hos Orre vid hans skrivbord, mina ögon väger bly, de håller sakta men säkert på att gå att ge upp, men fan heller att de ska få som dem vill, har inte tid med att sova. Inte än. Man sover ju tillräckligt mycket av sitt liv så nää jag stejkar? Eller va.

Det är sjukt snöigt ute, det snöar massor. Mitt liv äger. Jag och Oscar firar 10 månader idag, och  det känns ju helt fantastiskt. Hoppas jag får fira många mer månader och år med dig.

 

Om en månad är det julafton, undrar vad jag gör om en månad i den här tiden, kanske att man hållrt på att varva ner efter en härlig dag med en grogg i handen, eller varför inte bara äta nötter och spela finns i sjön, det blir vad man gör det till, och vad man känner för. Kanske att man vill kolla på sina klappar man just blivit ägare till? Tänka på hur värdefulla de är, eller inte är… Fast det försöker man ju inte tänka på, man har ju faktiskt fått den presenten av någon, det är ju tanken som räknas. Jag  skulle bli glad om jag fick en toalett rulle, så länge den som ger mig den gjorde det av hjärtat eller en menande tanke, yeaah.

 

Mina inlägg blir som vanligt sjukt intressanta. Sade till Jossan att jag skulle lägga in några bilder från tagen, men så blev det inte.. Så lägger istället in en trevlig bild från i somras, härligt va? Men i morgon tänkte jag bygga en snölykta. Kramsnö?

 

Har försökt plugga i cirka 35 minuter nu till ett prov vi har på fredag, ljudmedia. Men vafaeen mina ögon vägrar, men hoppas jag lärt mig lite iaf.. Det är lugnt, jag fixar det häär. Lugn nu


Kommentarer
Postat av: jossan

fan så najs ebbaslebba att du delar med dig av ditt liv igen, im your biggest fan! reading dinf blogg every day så keep writing vafan:D

2010-11-28 @ 00:37:18
URL: http://josefineuddman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0