Kalas

Idag är det ingen vanlig dag, för det är lillens födelsedag, mannens lillasyster fyller 5 och det har vi firat idag, jätte kul. hon vart så glad för sina presenter, minns själv när man var i den åldern och hur det var att fylla år. underbart.

oscar och jag drog på julmarknad i landeryds hembygsgård, vi gick genom skogen och där hade ingen gått eller plogat så det var verkligen bra motion. vi blev lite lussekatter, ljus, och örhängen rikare.

när oscar hade varit i sydafrika så kom han hem med bland annat dessa armband till mig, det tycker jag var jätte kul. de är fina. fick även en apa och ett halsband med en chimpans på, halsbandet har han gjort själv. men har tyvärr ingne bild på det, så det får bli en annan gång.

armband




i fredags blev det utgång med hannah, konrad och martin. det fick bli platens vilket var länge sen, kul kul. men innan jag drog in mot stan för att gå på lokal som de vuxna männiksorna säger så var jag hemma, och tände ljus för människor jag saknar, det var allt från min katt som försvann, vänner som gått bort och min fina hund tindra.


ljus

nu ska jag börja traska tillbaka till mannens place. var förbi här för att säga hej till mina föräldrar samt hämta lite nödvändigheter. i morgon är det måndag igen, och dagen består av skola och sen träffa linnea, vilket var aslänge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0