hej

den här dagen har varit bra, var och hälsade på linnea, vi drack glögg och åt lussebullar, tittade även på lyxfällan och sånt, det var jätte trevligt att träffa henne då vi nästan aldrig ses nu för tiden. sen när det var dags att gå hem så tänkte jag att jag kunde promenera hem, för det är ju bra med motion  liksom, ja så vad gör man då, jo man börjar gå, inte svårare än så..

nu väntar jag på att min mat ska bli klar, findus potatis gratäng, okej vet inte varför jag skrev potatis gratäng då det i själva verket är fisk gratäng. men men, skitsamma, gott ska det bli, älskar findus fisk gratänger..

öhm ja så är det. ska förövrigt lägga mig tidigt i kväll för jag är verkligen sjukt trött, det känns inte okej alltså, eller jo föresten, det gör det, det känns as skönt att vara trött, iallafall just nu. för jag vill och behöver lägga mig tidigt ikväll då det inte blev allt för många timmars sömn igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0