7

Söndag förmiddag, solsken och molnfritt, jätte underbart! Kom hem nyss från Martins stuga där jag, Linnéa, Amanda bland annat hängde igår. Det var trevligt.
Drog hem tidigt för jag kände att jag har många saker som skall uträttas idag. Kan ju nämna vad det är:
1. Städa mitt rum, sagt det många gånger förr men jag tror att jag har motivationen till att fullända det också.
2. Kratta, sa till mina föräldrar igår att jag kan kratta trädgården, det är bra motiton och de uppskattar nog att jag hjälper dem ett slag.
3. Gå en promenad, asfint väder, rensa tankar och sådant.
4. Åka hem till Oscar och hämta den där tvn som stått och väntat på mig sen i somras.
5. Söndagsfikan..

Dags att sätta igång snart, men först ska jag äta frukost och dricka mitt älskade kaffe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0