5

Denna morgon när jag tittade ut, då såg jag att snön hade kommit hit, vinter ju! Har inget emot vintern, men det är bara det att jag inte har ett par vinterskor. Det känns ju sådär, men får ta och fixa det snart.
Jag längtar tills det kommer massvis av snö, då ska jag ta med mig älskling till pulkabacken. Det var ju i pulkabacken trots allt vi började umgås förra året. :) Sen när vi kommer hem ska vi dricka något varmt och kura ner oss under täcket, yeah.

Igår blev jag glad. Satt och väntade på mat och då ringde min telefon, det var älskling som ringde! Vart jätteglad, inte hört hans röst sen tisdags. Vi berättade lite kort om vad som hänt och blabla. Intresting. Nu är det bara 5 dagar kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0