13

Aa tjaa! Sitter här och dricker mitt morgonkaffe samt lyssnar på lite musik, såhär på morgonkvisten! Det är totalt kolsvart där ute, frågan är ju om jag kommer hitta till bussen? Aajuste, gatubelysningen finns!
Första dagen på jobbet i dag då, jag tror den här veckan kommer gå jätte fort. Det är trevligt folk på jobbet och mina arbetssysslor brukar jag tycka är helt okej roliga va! Efter jobbet har jag tänkt att gå hem från stan, just för att jag har tänkt börja ta tag i det, har nu en stekräknare fast vid bältet mitt, Oscars mor gav oss varsin, haha! Nej men det ska bli spännande att se hur många steg jag gör en dag på jobbet, samt hur långt det är hem.

Vi hörs sen va.
Puss

aaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0