1

Igår blev rätt galet, eller aa. Från att ha tänkt mig att jag inte skulle med till krogen så hakade jag på istället, det var ju rätt kul igår va, sen drog vi donken och avslutade med efterfest hos Martin! Efter den trevliga stunden var det dags att röra sig hemåt, och jag kom hem klockan 6, eller 5 kanske det var, vad gör jag då? Jo jag lägger mig ner och läser, hahah dock läste jag bara i cirka en minut, eller två. Eller letade efter ett uppslag som jag skulle behöva ha lite information till, låter skevt och jag är så jävla bakis så jag orkar inte ens titta på vad jag själv skrivit..

Vaknade klockan 9 av att jag fick ett sms av min älskling, nu är han på väg hem! As glad tjej 90. Det känns helt underbart. Idag har vi varit ifrån varandra i 14 dagar, men i morgon är det min tur att sväva i det blå. Ja det är det! Vill bara pussas en himla massor på honom då, och ta hand om han, haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0