Ryskvärme

Inte varit så aktiv med bloggen på ett tag, fy skäms! Men skyller på headern, usch, och färgen, mörkt och deperimerande, ska försöka fixa det. På något sätt, vill ha ljusa färger, som man blir pigg och glad av!

Vad har hänt på sistonde? Kommer inte ihåg när jag uppdaterade sist, men kan ju berätta lite om helgen iaf. I fredags så var jag med baby, vi såg på Avatar, sjukt bra film faktiskt! Lördag umgicks jag med baby på dagen, på kvällen bar det iväg till Ljungsbro på lite fest. Drog hem till baby rätt tidigt, sov där, söndagen bestod av häng med baby igen, ovanligt va hehe. Vi chillade, spelade spel med Ellen, hoppade studsmatta, såg på film från när han var liten och sånt ;) Wipeout och Ballar av stål på kvällen. Sov där.

Nu sitter jag här, har världens äckligaste finne that I'm trying to hide! Hjälp. Läskligt. Men som Oscar sa "den är iallafall borta till helgen" känns skönt att höra, det är ju typ en vecka kvar, haha..

De säger på Vakna med the voice att det ska bli ryskvärme i helgen, 20-25 grader, att det kommer grönskas som fan! Låter helt underbart. Passar fint då det bär av till Blacka på lördag. Hoppas det stämmer bara!


Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0