Hey ho, and there we go

Hej kompiz. Allt bra? Det är det med mig, jag mår jätte jätte bra! Tänkte ta och ge dig en liten update här, då det inte var igår jag skrev här.

Veckan har knallat på. Mest varit i skolan och hängt med lite dudes. Men igår vettni, då så drog vi i fotoA till Omberg m.m på fotodag! Det var rätt kul att vistas i naturen som är så jäkla underbar. Sjukt fin utsikt över Hjässan. Tur med vädret måste jag påpeka att vi hade då det regnade här i Linkan!
Omberg.
Vid 20.30 rullade vi in till Linköping igen, då kom min käre mor och hämtade mig. Väl hemma packade jag ner kläder,nödvändigheter och träningskläder. Drog till Oscar. Vi sprang ett varv runt ån igår! Sjuk nöjd över mig själv. Gick bra! Mycket bättre än sist må jag säga. Duschade sen och åt hans mammas goda pasta och spagetti. Kröp ner i sängen och såg på vänner med bästa!

Efter skoldagen today gick jag och Jossan en sväng på stan. Köpte en bikini och gick till Forex och växlade pengar, för i morgon drar jag och min snygging till Italien! :D :D Ska bli så kul! Ska följa med hans familj va. Vi kommer hem på måndag kväll. Och vi åker till Italien, eller Sicilien, Trapani rättare sagt vid två tiden i morgon bitti. Jag har inte börjat packa. Sista minuten som gäller för mig. Jämt. Men det ska bli nice!!

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ha awesoomw dagar nu! ska städa ditt akvarium åt dig:D

2010-05-27 @ 22:05:00
URL: http://josefineuddman.blogg.se/
Postat av: ebba

Tack Jossan! Vad snäll du är! Ska ge dig en smultronpaj som tack! ;)

2010-05-28 @ 08:25:05
Postat av: Anonym

Seriously?!:D fan va gla jag bli!

2010-05-28 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0