Yoo

Sitter och väntar på att kaffet blir klart. För när mitt älskade kaffe är färdigt, då jävlar ska jag gå ner till mitt rum med en sväng förbi jackan innan, där jag har två papper som jag skall arbeta med. Ska komma på några produkter till ett mediaämne, kan bli kul ju, bara använda fantasin tror jag..

Nu är det mars månad, vi fick se en skymt av solen idag, hur underbart? Snart är det dags för snön att smälta, och Linköpings gator och torg torra ska bli, låter som en fin tanke. Det blir vackert. Sen kommer de och tar bort allt grus, och då är våren i full gång, alla växter får liv igen, det kommer knoppar ur mark och träd, fåglarna kvittrar för fullt och allt är så himla harmoniskt!

Snart är vi där, då ses vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0