Kaffet

Tänkte ta mig en liten stund att skriva ett inlägg, medans kaffet svalnar så det går att dricka.

Vad händer? Idag var vi på modevisning med skolan, några elever i turism hade det som projektarbete så, aa det var skoj. Annars har jag bara vilat, ätit, druckit kaffe.

På lördag ställer vi om till sommatid! Underbart nice. Som man har längtat på det, för nu mina vänner.... Går vi verkligen mot ljusare tider, me like!

Dock så är jag inte jätte glad. Oscar är sjuk. Vet inte om det är hans körtelfeber som har blommat ut nu, vilket låter lite konstigt. Stackarn har väntat på att få komma till läkaren sen igår, men i morgon ska han få gå dit. Hoppas det blir bra snart. Saknar han.

2 månader fylld av kärlek :)

mk

Kommentarer
Postat av: BOOOO

loveuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2010-04-09 @ 02:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0