Förkylning

Alla är det, alla har varit det, jag är det. Förkyld. Det är ju nästan helt underbart. Jag menar, du kan ju äta dig mätt på ärtsoppa för man känner ju endå inte vad det smakar, du kan duscha när du vill för att få tillbaka värmen, eller?

Är hemma från skolan idag. Men i morgon ska jag gå, så länge jag inte får ohärdigt ont i halsen, men det hoppas jag att jag inte får! VA VA VA!

Är ju trots allt bara den här veckan kvar, sen är det påsklov. Påsklovet inleds efter skolan på torsdag då det även vankas födelsedag, nämligen Hannahs! Det kommer bli as nice. Måste bli frisk tills dess då.

Always I wanna to be with you,
 and make believe with you
 and live in harmony, harmony
oh love.

ebba

Kommentarer
Postat av: Lina

LOOOOOOOOOOV! :D Men ja saknar skolan lite :( xD HAHA



men ärtsoppa är ju gott ju :O

2010-04-05 @ 01:50:00
URL: http://fluffywhitetrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0