Fikade iallafall / Earth Hour

Och jag ångrar det inte Det var helt klart värt det. Drog in till stan och hade en nice stund med mina vänner som jag inte träffat på länge! Snackade om massor, garvade, och så. Nice!

På hemvägen skulle jag och Niama ta 15. Men bussen tjöt och åkte inte en centimeter, alla fick gå av. Gjorde väl inte mig någonting då 14 kom några min efter.

Nu är Earth Hour slut, blir nästan mörkrädd i mitt egna hem. Och när man kollade ut såg området så ödsligt ut, förutom vissa grannar som verkade dissa hela grejen, tänt överallt *suck*

Jag hoppas verkligen min förbannade förkylning hinner gå över mot det bättre i morgon. Är snorig, halsont, ont i huvudet, täpt i näsan ibland. Blä. I morgon vill jag ju träffa Oscar. Bara jag känner mig bättre så borde det väl vara lugnt..

Håll tummarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0