This could be the first day of my life

Hej hej hallå bloggen!

Idag torsdagen den 10 juni gick vi elever på Infokomp ut på sommarlov i nio härliga veckor! Ska jag vara ärlig så känns det verkligen inte som sommarlov, då det här halvåret har gått på tok för fort! Jag menar, nyss var det ju januari, nyss var det snö, nyss var det valborg, och så vidare. Men man (jag) har inte hängt med riktigt, inte fattat vad som händer. Delvis känns det inte heller som sommarlov då jag har en del kvar att göra, men jag ska ta tag i det, jag åker nämligen in till skolan nästa vecka och tar tag i det. Jag vet att jag får skylla mig själv som inte har gjort det här innan, speciellt under praktiken då jag var i skolan i stället och verkligen hade chansen till att göra det. Men igår kväll kom jag väl in i något krismedvetande eller vad man ska kalla det. Insåg hur det ligger till. SÅ nu ska jag fixa detta, bli grön i alla ämnena och sen börja trean i höst och bara köra gärnet! Jag fixar det här.

Efter att vi hade sjungit ett par låtar och Basse haft sitt tal så drog vi och snackade med diverse lärare, sen drog jag, Jossan och älskling på stan.

Nu sitter jag hemma, mor min kom precis in med kaffe och en marabou tårta som ser helt underbar ut. Tack mamma!♥

Ska städa mitt rum efteråt, för ikväll blir det party. Senare drar vi till Trädgårn, för Governor Andy spelar bland annat, kommer bli kul!
sicilien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0