Studentmotagning m.m

Igår så drog jag in till skolan och tittade på när treorna sprang ut! Vilken mäktig känsla det måste vara. Drog till Oscar efteråt, vi tog det lugnt och åt mat, fram tills vi gick till grannen, som är Gabbe och var på studentmotagning hos honom, blev bjuden på champagne och bärs, nice. Sen drog jag, Oscar och Jalle hem till mig en stund, sen kom Hannah, då drog de vidare till andra ställen. Slutligen kom Linnéa och Ella. Party.

I stan så drog vi till 55an en stund, sen ett snabbt besök på Burger King för att slutligen hamna på Ågatan resten av kvällen, träffade Adam, Anton och Martin där! Kul, inte sett de på sjukt länge, så det var ett roligt återseende. Drack bärs, snackade, skrattade m.m.

Kul kväll. Värd att minnas! Nu är oscar och duschar sen ska vi dra till Utsiktsplatsen en sväng :)

Jag i Sicilien
Sicilien
Slänger in två pics från Sicilien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0