I skolan

Sitter i skolan nu. Och har gjort det sen elva tiden. jag är dock inte ensam, haha. Det är jag Linnéa, Clara och Hannah var här förut. Sitter även lite samhällare i caféterian va, he he he.

Har skrivit författarporträttet nu, det fick handla om Stephen King, rätt intressant faktiskt. Nu när jag är färdig med denna uppgift så kanske man borta ta tag i nästa? Så att "snön" kan smälta och även jag få njuta av sommaren. Poetisk va?

Är hungrig som fan, sugen på något gött! Men så länge jag är kvar i skolan kan jag inte äta något. Det får vänta tills jag kommer hem istället, fan vad jag ska njuta!

Pizza
Pizzan vi åt på ett ställe i Sicilien, ge mig den nu så skulle jag bli glad. Även fast den inte var den godaste pizza jag har ätit. Okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0