@ work

tjena. har precis tryckt i mig en halv microlåda, pasta med skinksås, äckligt! Vill inte vara den som klagar, men äter man micromat för ofta så är det lätt att det som från början var smaklöst och tråkigt, blir äckligt. Ja så är det.

Det är inte klokt vad varmt det är ute idag. Jag håller på att svettas ihjäl typ. Inte nog med det så springer jag på toa skitofta då jag dricker som fan. Men det är ju bara bra, för får jag inte vatten i denna hetta så blir jag yr och det börjar då flimma för mig. Så är det.

Vill bara sluta, åka hem och sätta på mig bikini, sen springa och hoppa ner i poolen och plaska där en liten stund, sen hoppa in i duschen,för att slutligen träffa pälskling! Inte sett han sen i söndags då han hade sin första dag på jobbet igår, and had to rest.. Blir att träffa Jossan och ta en sån där pinne också, nice.

Så är det. Men på tal om jobbet igen.. Lunchen slutar klockan 13.00 då blir det att jobba till 14.30, sen rast igen, kaffe. Slutligen köra gärnet till klockan 16.00. Sen slutar jag. Hoppas det blir en tidig hemfärd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0