new gold dream

hey. det går fortfarande inte att skriva med stora bokstäver på datorn min, orkar inte med caps lock varje ny mening heller för den delen, så får bli som det blir.

vad händer då... frågetecken. nej, just nu lyssnar jag på musik och har druckit upp kaffet, rätt fejnt alltså. igår var jag ute på stan och härjade ett slag. och i veckan har jag arbetat arslet av mig. duktig flicka.
kan tillägga att jag saknar min man så himla mycket. helt sjukt. han är på peace nu. och har varit där sen i tisdags, men han kommer hem i morgon. hoppas jag får träffa min pälskling snart.
kan tilläga en grej till. nu är emmaboda biljetten fixat och klar. måste bara fixa någon som har en utskrivare och adobe reader för att skriva ut den, men det rer sig säg. absolut.
en lite halvsjuk grej är att jag har tid klockan 11, var kan man fråga sig. då vill jag vara snabb med att framhäva att det är hos frisören, har inte varit där sen 2003, vänner har klippt mig i dessa år. men det är fan dags känner jag. behöver klippa mig.

puss

gölligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0