Just i dag mår jag bra

Idag är det lika underbart väder som igår! Eller igår var det inte liika underbart då jag gick på stan i jeans och höll på att dö, men idag sitter jag i bikini så jaa, det är underbart väder. Tänkte äta jordgubbar och mjölk ute i solen snart va. Wiee.

Igår kväll träffade jag Jossan ett tag, satt vid ängen och chillade. Skulle egentligen ha följt med kvinnan in till stan men jag var för trött.

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra! Guess why? Min Babyboo kommer hem från jävla Peace and Love! I'm so happy! Har inte sett han sen i måndags (tisdag morgon då men det räknas inte för det var en sån kort stund) och vi har inte alls pratat myckert, telen två gånger i början sen ett sms varje dag, way too litte :( Men idag så! Om 3,5 timmar så är han i Linköping om jag fått rätt information! :D

Japp, så äree.. Just det. Ska ta tag i jordgubbarna snart.

Ha det fint.

Peace out, stay away u astronaut

pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0