Slut med ledigheter och allt vad det innebär!

För i morgon är det dags att bege sig mot Infokomp igen, ska väl bli rätt skönt på sätt och vis och komma in i rutiner igen, för lite ångest har det väl endå varit att sova bort hela dagarna och legat "förslappad" i sängen resten kvällen, om man inte dragit ut på äventyr dock, vilket har varit skoj!

Jävla kallt det har varit ute idag, klagar inte på vädret. Nej! För när det är januari skall det vara kallt. Däremot får jag väl lov att klaga på skorna jag bar förut i dag, de ska vara varma / fodrade men det dröjde inte länge förens jag knappt hade någon känsel i dem. Har iallafall varit ute i backen med Oscar idag! Blev inte så mycket åkande men prat kan man aldrig få nog av, typ.

Ja funderar på om jag borde förbereda mig med alla saker nu innan jag kryper till sängs, som nycklar, kläder, plånbok o.s.v så det slipper bli stress och dåligt humör i morgon inför den för himla mysiga skolstarten.

Funderar även på om jag ska komma i vinteröverall.

Peace brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0