Ser fram emot

I skrivande stund känner jag mig full av drömmar, inspiration och motivation! Dagar som dessa uppsakattar jag till 100. De närmsta veckorna ska jag t.ex på två resor, en till Stockholm med Max och några dagar senare drar jag och Freddy till Danmark. Ser fram emot! Dock måste jag skaffa lite cash så man har något att leva på, men det ser skapligt ljust ut på den fronten, eller? Man klarar sig hur som helst endå.. Är pepp!

Sitter just nu och lyssnar på Spotify, Freddy glömde att logga ut innan han drog.. Så Freddy om du läser detta, sorry, men kan nästan med all säkerhet säga att det är lugnt.. Annars får du väl ge mig en utskällning? Jag är förmodligen den enda som inte äger spotify. Jaja

Nu ska jag äta morotskaka och dricka kaffe och sen ska jag gå till Flamman och handla några bärs, sweet!

Och innan jag går upp måste jag säga att det var kul igår! Drog till Olstorp (Ljungsbro) och åkte pulka i en asrolig backe med "familjen"

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0