Niama 20 år!

Niama fylller 20 (eller för att vara petig så tog hennes födelsedag slut för ca en timme sedan) år i dag, och det firades med middag hos henne och sånt. Var riktigt trevligt att få ta del av denna dag samt träffa fina gamla vänner. Riktigt länge sen man såg vissa. Stunder som idag värdesätter man verkligen! :) Sen drog dom ut på stan. Jag pank som ett as drog hem i stället. Men varför inte.

I morgon ska jag till Kisa med pappa och ena brorsan, vi ska pimpla och grilla, fan vad nice! Älskar att vistas i skogen, i naturen. Det är bland det bästa jag vet. Fly från stadslivet, stress, krav och måsten och bara åka ut mitt i ingenstans och vara den man är. Lyssna på naturens visa ord och ta dagen som den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0