Inte sovit efter skolan idag!

Är ett steg närmare att vända tillbaka på min så kallade dygnsrytm! Feels wonderful. Wiee. Sov inte efter skolan idag, och känner mig faktiskt lite trött nu, så hoppas inte att det inte skall vara några större problem med att somna.

Vet inte vad jag skall säga annars, har väl inte något speciellt på hjärtat, bör nämnas dock att Oscar tog sönder min kära kaffekopp idag :( Var inte med flit dock, lite småroligt hehe. Får ta med mig en ny imorgon. Även fast skolan har sina kaffemuggar så är de ju inte helt fel att ha en egen mugg ifall de andra är slut. Okej det märks att jag inte har något viktigt att säga, sitter och snackar om kaffemuggar, haha men jaja det är skönt att "fatta fingrarna på tagenbordet" Lol.

I morgon skall jag träffa Freddy efter skolan, ska följa med han till banken och ge han en summa till Danmarksresan.
Trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0