wojoso

Tjena!
Mitt rum är städat. Im so proud of myself! It looked like crap before so it had to be done. And to talk about something else, I like to switch between english and swedish, just to make you internationals readers understand what I'm saying :) Hhaa just kidding, asså jag har inte ens en näve med läsare ifrån Sweden, så att jag skulle ha någon läsare utomlands så vore det helt otroligt. Hehe

Jag och Oscar brukar bara prata engelska med varandra typ hela tiden, för vi tycker det är så skoj så? Och det har nu smittat av sig i mitt skrivande, eller kanske jag bara hade lust. Vet inte alls. Bryr mig egentligen inte.

Jag är trött. Men det betyder att jag hopefully kan sova gött ikväll, och det är nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0