Sportlovet har börjat

Klockan är  14.37 i skrivande stund, and what does that mean? Jo that means we have just got holiday! LOV dessutom, eller aa ni fattar I guess.


Sitter I skulään och lyssnar på Basshunter – I Promised myself. Grym låt. Nej jag är inget big fan om him BUT I do like that cover he has made. Lite weird kanske men jag gillart. Fan vilken bra låt! Men han är cool ju! En cool grej om  Basshunter, i somras träffade jag en kille på krogen som har varit bästa vän med honom när de var små, haha slå den ni! Så jävla coolt azz.

Ikväll ska det drickas bärs, lyssna på Basshunter och äta popcorn med trevligt sällskap. Längtan drar mig sakta framåt.

 

Weoho. Allt för mig. Snart bär det av till Svettsture för att inhandla nödvändiga grejer.

 

 pz out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0