I dag ska jag

Som sagt ta tag i mina skoluppgifter som jag ligger efter i, kommer kännas helt fantastiskt i kropp och själ när jag är färdig med dem och kan ta tag i nästa grej.

När jag är färdig så ska jag unna mig en stor kopp kaffe, eller vänta.. Den kanske jag borde ta innan jag pluggar? Hmm. Och en pinne också. Det känns jag värd faktiskt.

Det är ljust ute idag, solen skiner och det snöar :)

mm
sommarkvällar.
ksk
chilla i gräset
blommor  grönska  sol
äppelträdet är i blom
trädet

Känns lite långt borta när det är typ hur mycket som helst. Men jag försöker ta vara på vintern som faktiskt är hur vacker som helst, men kan även ana hur mycket jag och många andra kommer uppskatta och sätta värde på våren när den kommer hit.

Okej, äta nu, kaffe, sen plugga, pinne, kaffe. Låter prima!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0