Alla hjärtans dag

Idag har det varit Alla hjärtans dag. Mysig dag med en mysig person, får jag allt ta och säga. Har myst lite va. Mysigt värre. Ja. Nice och man tackar!

På tal om något helt annat. Jag älskar Linköping! Av hela mitt hjärta. Den här staden är bland det finaste som finns. Här har jag mina rötter, min familj, vänner. Känns helt fantastikt att jag är född här. Är så glad över alla människor jag har lärt känna här. Allt bra folk på ett och samma ställe. Och alla ställen man vistats i, Hjulsbro där man har bott i hela sitt liv. Ekholmen där man har chillat en del softa dagar i skateparken t.e.x, eller I Vidingsjö där man smygit runt. Vattentornet har man även skådat, som betyder så mycket för mig, och en massa andra också. Domkyrkoparken, Ån. Tinnerö, och så vidare. Staden är inte den största, den är helt lagom. Men den har verkligen så många olika sidor för alla personligheter. Man kan hitta något som passar alla här...

Okej detta inlägg blev rätt flummigt kanske. Men jag ville bara berätta. Och en sak som är värd att nämnas är att jag är sämst i världen på att formulera mig. Så att ni vet. Men jag fattar ju själv vad jag menar iaf.

underbara stad
Underbara Linköping. Bildens kvalitet blev dock sämst när jag laddade upp den här. Synd, meen men. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0